وقتی دلم میگرید می نویسم برای تو

وقتی دلم میگرید می نویسم برای تو

اما همه می خوانند الا تو.....
وقتی دلم میگرید می نویسم برای تو

وقتی دلم میگرید می نویسم برای تو

اما همه می خوانند الا تو.....

ناشیانه ولی دوستت دارم...

 

ﺗﻤﺎﻡﺷﻬﺮ ﺍﺯ ﺑﺲ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻗﻬﺎﺭﻧﺪ
 

ﻣﻦ ﺍﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﻧﺎﺷﯿﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

 

 

 

 

 

دلم شور میزند..

 

دلم شور میزند
 

میخواهم ستاره جارو بزنم
 

شیرین عقلم انگار
 

روزها پُر از اتفاق شده
 

پُر از خبر
 

پُر از آدم
 

کلی حرف هست واسه گفتن
 

نمی دونم چرا حرفم نمیاد!
 

 


 

حسین پناهی 

من عاشق نیستم!

 

من عاشق نیستم!
 

فقط شب ها بدون آغوشت , نمی توانم بخوابم... 
   


روزها دلتنگت میشوم!
 

از دیدنت سیر نمی شوم! 
 

عطرت روحم را به پرواز در می آورد! 
 

کنارم که هستی زمان بی معنا می شود...
 

یک نگاه گرم و لبخند مهربانت , دلم را قرص می کند...
 

گرمای دستانت , آب روی آتش این روزهایم هست....
  

  

من عاشق نیستم....
 


فقط حرف تو که می شود..... 


دیگر هیچ چیز نمی شنوم جز نام " تو!  "  

 

 

من زنم...

 

من زنم...  


وقتی کلافه ام
 

وقتی دلتنگم
 

بشقاب ها را نمی شکنم
 

شیشه ها را نمی شکنم
 

غرورم را نمی شکنم
 

دلت را نمی شکنم
 

در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد
 

این بغض لعنتی است....

وقتی خسته ام
 

میدونی چرا?

 

میدونی چرا
 

وقتی میخوای بری تو دریا چشاتو میبندی؟
 

وقتی میخوای گریه کنی چشاتو میبندی؟
 

وقتی میخوای خدا رو صدا کنی چشاتو میبندی؟
 

وقتی میخوای کسی رو ببوسی چشاتو میبندی؟
 

چون قشنگ ترین لحظات این دنیا قابل دیدن نیستن................

 


قسمت

 

برای داشتنت با قسمتت میجنگم! 

 
پس خط و نشان جهنمت را به رخم نکش!!!!!

که جهنم تر از نبودنش نمی بینم.....

خندههههه.

 

ﺩﯾﺮﻭﺯﺗﻮ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﺩﯾﺪﻥ ﺷﺮﻭﻉ
 

ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺣﻮﺍﻝ ﭘﺮﺳﯽ ﺍﻭﻧﯿﮑﯽ ﮔﻔﺖ ﺭﺍﺳﺘﯽﻧﺎﻣﺰﺩﺕ
 

ﭼﻄﻮﺭﻩ ؟؟؟
 

ﺩﺧﺪﺭﻩ ﮔﻔﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩﻡ ﻧﯿﺴﺖ
 

ﺍﻭﻧﯿﮑﯽ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺁﺭﻩ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺻﻦ ﺑﻬﺖﻧﻤﯿﺨﻮﺭﺩ
 

ﻗﯿﺎﻓﺶ ﻋﯿﻦ ﻋﻦ ﺑﻮﺩ ﭘﺴﺮﻩ ﯼ ﺩﺍﻫﺎﺗﯿﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺭﺍﺿﯽ ﻫﺮ
 

ﻣﻮﻗﻊ ﻣﯿﺪﯾﺪﻣﺶ ﺣﺎﻟﻢ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ   

 

ﯾﻬﻮ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ
 

ﻧﺎﻣﺰﺩ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩﯾﻢ  

 

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺯﺩ ﺑﻐﻞ ﯾﻪ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺘﯽﭼﻤﻨﺎﺭﻭ ﮔﺎﺯ
 

ﻣﯿﺰﺩﯾﻢ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ... 


:))))))))))))

 

یک شهریوری مثل من....

 

بعضی وقتا ما شهـــــریـــوریــــا  

 



که......
 

 

حتی نــای اعتراضم نداریم
  

فقط نــــگاه میکنیــــم و
 

 

بی صــــــدا......
 

 

میشکنیم..........

   

 

   
اینقدر دلمون از یه حرف میشکنه    

تماشا.

 

گفته بودی که چرا محو تماشای منی؟
 

و آنچنان مات که یکدم مژه بر هم نزنی
 

مژه  بر  هم  نزنم تا که  ز دستم نرود
 

ناز چشم تو  به  قدر  مژه  بر  هم  زدنی!!!

فریدون_مشیری

حسین پناهی...

 

خدا پرسید میخوری یا میبری؟
 

و من گرســنه پاســخ دادم می خورم.  

 

چه میدانستم لذتها را میبرند، و حسرتها را میخورند 

 

 حسین پناهی